به گزارش ایرنا سردار داود غیاثی راد شامگاه پنجشنبه در نشست با جمعی از مدیران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در اهواز با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام اظهار داشت : توجه هرچه بیشتر به وصیت نامه شهدا و همچنین الگوگیری از اخلاص و ایمان شهدا از وظایف اصلی مردم در جامعه اسلامی است .

وی افزود: حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین رشادت های مدافعان حرم و مدافعان امنیت باید برای نسل های پس از انقلاب بازگو شود.

سردار داود غیاثی‌راد به همراه جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و ارسلان غمگین سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عصر پنجشنبه با جمعی از خانواده شهدای دوران دفاع مقدس مربوط به این اداره کل و خانواده های شهید علی هاشمی سردار هور، شهید تقوی فر مدافع حرم و سرگرد رضا صیادی شهید مدافع امنیت دیدار و لوح تقدیر سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور اشراف و راهبردی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح را به خانواده های این شهدای گرانقدر تقدیم کردند.

وی همچنین در سفر یک روزه خود به خوزستان با جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدیران شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

سردار غیاثی راد همچنین از سوی سرتیپ دوم پاسدار ناصر سعیدی رییس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و دبیر هماهنگی امور رزمندگان همچنین سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ۲ لوح تقدیر به پاس خدمت صادقانه به خانواده شهدا ، رزمندگان و جانبازان به ارسلان غمگین سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به عنوان نمونه یک مدیر جهادی اهدا کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.