به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: افرادی هستند که بالای 45 درصد درجه جانبازی دارند ولی متاسفانه پرونده آنها از بین رفته و برای پیگیری این پرونده ها در پیچ و خم اداری سرگردان هستند.
وی ادامه داد: کسانی که ثابت شده در جبهه حضور داشتند و جانبازی آنها مشخص است باید قدم بر چشم ما بگذارنند.
وی از کمیسیون ایثارگران و کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و معاونت رییس جمهوری در امور ایثارگران خواست تا به مشکلات جانبازان رسیدگی کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور در ادامه با بیان اینکه نقش اساسی زن در جامعه کم اهمیت شده گفت: با شعار آزادی، برخی از زنان را برای کار کردن خارج از خانه تشویق، و از وظیفه اصلی که تربیت فرزندان است غافل کردند.
وی افزود:بیش از پنج میلیون زن بین سن 30 تا 35 ساله در کشور مجرد زندگی می کنند که مطلقه و یا بیوه هستند و زندگی برای آنها سخت شده است.
امام جمعه آبادان همچنین با بیان اینکه سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) باید الگویی برای زنان جامعه اسلامی شود، گفت: سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) نقش مهم حیاتی و کلیدی برای زنان دارد و زنان جامعه اسلامی باید از آن الگو بگیرند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور، همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تبلیغات در باره تبلیغ بی حجابی در کشور اظهارکرد:ترویج و تبلیغ مساله بی حجابی از سوی چند گروه منحرف در کشور که بیشتر بهایی و سلطنت طلب هستند، ایجاد شده و امری ناپسند و غیر معقول است.
وی گفت:طرح مساله اجباری حجاب از سوی برخی خواص طرحی غیر قابل قبول است و این امر نشان دهنده فاصله گرفتن از مفاهیم قرآن کریم است.
وی ادامه داد: نام گذاری این افراد به خواص، حیف است زیرا اینها عوامتر از عوام هستند و مردم خواص هستند و دستورات دینی را می فهمند.
امام جمعه آبادان در بخش دیگر از سخنان خود سالروز راهیان نور را گرامی داشت و افزود: راهیان نور ترویج ارزش های دفاع مقدس و اهداف انقلاب اسلامی را به نسل چهارم را منتقل می کند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت:با همین فضای معنوی راهیان نور،قدرت جمهوری اسلامی افزایش
یافته و از هجمه دشمنان ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری می کند.
وی همچنین از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست که در سال اقتصاد مقاومتی عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند و پاسخگوی مردم باشند.
7100/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.