به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر چهارشنبه در آئین راهپیمایی وحدت مردم خرمشهر علیه هنجارشکنان، با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال از مطالبه های به حق مردم ایران اسلامی است گفت:دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح همانگونه که در صحنه های گوناگون در کنار یکدیگر در برابر استکبار جهانی ایستادند و پیروز میدان شدند اینک نیز باید برای حل مشکلات اقتصادی کشور در کنار هم وارد عمل شوند.
وی پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل را ضروری خواند و گفت: اگر مسئولان نظام مقدس اسلامی نسبت به ظرفیت های تولید داخل توجه ویژه داشته باشند و از طرفی مرزها را به روی واردات کالاها ی غیرضروری مسدود کنند قطعا مشکلات اقتصادی کشور حل می شود.
امام جمعه خرمشهر اظهار داشت: واردات کالاهای غیرضروری در چند سال اخیر باعث شد واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک تعطیل شوند و هزاران نفر در کشور بیکار شوند که نمونه بارز آن تعطیلی کارخانه صابون سازی خرمشهرو برخی از واحدهای شهرک صنعتی در این شهر است.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر که سالها با بیش از چهارهزار نفر کارگر فعالیت داشت اینک به دلیل نبود سفارش کار تاسیسات دریایی ، تعدادی از نیروهای خود را اخراج کرده است.
وی در ادامه گفت: اگر مردم و دولت در کنار هم باشند و در این صحنه بسیار حساس برنامه ریزی کنند قطعا مشکلات اقتصادی کشور رفع می شود.
امام جمعه خرمشهر افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از موفقیت جریان مقاومت در سراسر دنیا از جمله سوریه، عراق و یمن به خشم آمده و انقلاب اسلامی ایران را عامل این پیروزی ها دانسته و با عناصر موجود و فریب خورده خود با شعارهای ضد نظام اسلامی در تلاش اند تا نظام اسلامی را تضعیف کنند.
حجت الاسلام موسوی فر همچنین از مسئولان و قوه قضائیه خواست با آشوبگران هنجار شکن با شدت و قاطعیت هر چه تمامتر برخورد کنند و فریب خوردگان را از صف اخلال گران واقعی جدا کنند و به آغوش خانواده های آنها برگردانند.
به گزارش ایرنا راهپیمایی وحدت مردم خرمشهر با صدرو بیانه ای پایان یافت.
در بخش هایی از این بیانیه آمده است: ما شرکت کنندگان در راهپیمایی هر گونه حرکت آشوب گرانه و ناآرامی و آسیب رسان به اموال عمومی و بیت المال به بهانه اعتراض به وضع موجود را محکوم می کنیم.
ما مردم خرمشهر اعلام می کنیم همانطور که در دفاع مقدس دشمنان کشور را ناکام کردیم این بار هم توهمات آنها را به گور می فرستیم. حضور پر شور ما در این راهپیمایی به معنای نداشتن گله از مسئولان نیست ما از تبعیض ،بی عدالتی، کم کاری، پیشرفت نکردن در کارها و فقر حاکم بر جامعه و نبود اشتغال و بی تدبیری گله مندیم و مطالبات خود را از مسئولان به نحو قانونی پی گیری خواهیم بود.
حضور حماسی اقشار مختلف مردم شهرستان خرمشهر در راهپیمای 13 دی ماه ( امروز ) که از چهار راه شهید مطهری تا مسجد جامع برگزار شد بار دیگر صحنه ای زیبا از راهپیمایی مردم این شهرستان در دوران انقلاب اسلامی را زنده کرد.
7100/7165 / 6068
خبرنگار: کمیله حجازی ** تنظیم: حمید رضا ترابی فرد **انتشاردهنده:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.