غلامعلی رخشانی مهر روز یکشنبه در نشست هماهنگی توزیع برق منطقه چهار کشور با محوریت بررسی وضعیت طرح ملی قبض سبز در اهواز بیان کرد: هم اکنون ۹ هزار مامور قرائت قبوض مخنلف کشور وجود دارد که با حذف قبض کاغذی می توانیم از ظرفیت آنها در دیگر بخش ها استفاده کنیم.
وی در خصوص اهداف طرح ملی قبض سبز گفت: مشکلات فراوانی در زمینه تحویل قبض کاغذی به مشترکان داشتیم و در این میان قبض های کاغذی به دست برخی از شهروندان نمی رسید که این امر از دلایل تجمیع بدهی در شرکت های توزیع برق بود.
رخشانی مهر افزود: در روش جدید مشترکان علاوه بر دریافت صورتحساب مصرف دوره، شاهد درگاه های آسان پرداخت بوده و دیگر مشکلات گذشته را نخواهند داشت. درواقع فاصله بین مشترک و سیستم های شرکت کوتاه شده و در عمل شاهد ارایه خدمات مطلوب خواهیم بود.
وی ادامه داد: تحقق هر طرح و برنامه مستلزم اطلاع رسانی دقیق، مستمر و آسان برای تمام سطوح جامعه هدف است و در این مسیر باید بتوانیم از همه ابزارهای موجود استفاده بهینه داشته باشیم.

در این نشست که در ساختمان شرکت توزیع اهواز برگزار شد مسئولان توزیع برق استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس ، لرستان و خوزستان شرکت داشتند.
شرکت توزیع برق اهواز ۵۷۵ هزار مشترک دارد که به گفته مسئولان این شرکت، بیش از ۹۸ درصد آنها اطلاعات خود را برای دریافت قبوض سبز بارگذاری کرده اند.
اهواز پس از تهران دومین کلانشهر کشور در زمینه مصرف برق است.صرفه‌جویی در وقت و کاهش هزینه برق از مزایای الکترونیکی شدن خدمات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.