به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری اظهار داشت: این رقم رشد سه برابری در صرفه جویی برق در استان را نشان می دهد.
وی افزود: در حوزه آب هنوز به نقطه مورد نظر در صرفه جویی دست پیدا نکرده ایم که باید در این زمینه نیز راهکارهایی ارائه و در سطوح مختلف اجرایی شود تا شاهد حل مشکل کم آبی با مصرف بهینه و درست در جامعه باشیم.
وی در ادامه، تحول های اقتصادی در قم را مورد اشاره قرار داد و گفت: با اجرا و بهره برداری از طرح های مختلف شاهد توسعه و آبادانی استان هستیم به گونه ای که در هفته دولت 181 طرح عمرانی، اقتصادی، درمانی و آموزشی با همکاری دستگاه های مختلف در حال بهره برداری است.
دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
معاون استاندار قم تصریح کرد: بهره برداری از طرح های عمرانی باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه می شود، از این رو همه مسئولان باید در این عرصه تلاش کنند تا به استانداردهای لازم دست پیدا کنیم.
وی از اجرای طرح میز خدمت در دستگاه های اجرایی نیز خبر داد و گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلب رضایت مردم، میزهای خدمت در دستگاه های مختلف ایجاد شده است تا پاسخگوی مردم باشد.
غضنفری تاکید کرد: میزهای خدمت باید مجهزتر باشد، از این رو دستگاه ها باید تجهیزات مورد نیاز در این زمینه را فراهم سازند تا شاهد تکریم ارباب رجوع در دستگاه ها با پاسخگویی و کارآمدی درست باشیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: استان قم در خدمت رسانی به زائران و شهروندان باید میراث دار شهیدانی چون رجایی و باهنر باشد و از تمام ظرفیت و توان خویش استفاده کند.
وی در ادامه با بیان این که درصدد رونق صادرات هستیم گفت: دستگاه های مربوطه با همراهی خویش زمینه صادرات را تسهیل کنند.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: در حال حاضر شاهد همکاری و هماهنگی خوبی بین دستگاه های استان قم هستیم که این امر در عملکرد دستگاه ها نمایان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، بر جذب اعتبارهای ملی تاکید کرد و گفت: دستگاه ها با تلاش بیشتر و ارائه برنامه های مختلف از سازمان های مرکزی اعتبارهای ملی را جذب کنند.
غضنفری اضافه کرد: یکی از شاخص های ارزیابی های مدیران از سوی استانداری تلاش هرچه بیشتر در جذب اعتبارهای ملی و بودجه ها می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.
8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.