به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:در شرایط کنونی جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت سایر کالاها ضرورت دارد.
وی بیان کرد:برخی کالاها خودسرانه افزایش قیمت پیدا کرده اند لذا باید بازرسی ها ییشتر شود، ما امیدواریم با مدیریت شرایط موجود ، اقتصاد کشور از شرطی شدن خارج شود.
وی با اشاره به اینکه مردم همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند گفت:راهپیمایی های پرشور مردم بعد از اغتشاشات سبب ناامیدی استکبار و دشمنان شد، پیام واقعی این حضور مردمی برای همه دشمنان روشن شد.
 وی گفت: حکومتی که مردم از آن حمایت کنند هر تهدیدی را می تواند پشت سر بگذارد، هر حکومتی با پشتوانه مردم از همه مرزها و موانع عبور می کند و به پیروزی واقعی می رسد.
امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات این دوره مجلس از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش مهمی در فائق شدن بر مشکلات دارد.
وی افزود:کشور نیازمند یک مجلس قوی است که به دنبال منافع ملت و کشور باشد ضمن اینکه یک مجلس قوی در موفقیت دولت آینده نیز تاثیرگذار است.
وی در بخش دیگری خطاب به داوطلبان انتخابات مجلس گفت:بین خدا و خودتان عهد کنید که اگر توان پذیرش بار سنگین مسئولیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارید وارد این عرصه شوید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.