عبدالنبی شولی مسوول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: مهدی ترابی ملی پوش کشورمان در دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های فولاد و پرسپولیس که امروز در اهواز برگزار می‌شود، تجلیل می‌شود.

وی در خصوص دیگر اقدامات فرهنگی برنامه‌ریزی شده در جریان بازی فولاد و پرسپولیس گفت: به پاسداشت خون شهدا، از چهار خانواده شهید استان دعوت کردیم از نزدیک نظاره‌گر بازی باشند همچنین سه نفر از جانبازان استان در ورزشگاه حضور دارند.  

شولی با بیان اینکه درهای ورزشگاه فولاد برای بازی با پرسپولیس ساعت ۱۴:۳۰ امروز باز می‌شود گفت: تماشاگران با تهیه بلیت می‌توانند در زمان تعیین شده وارد ورزشگاه شوند. ورزشگاه فولاد دارای چهار گیت الکترونیکی بوده و از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: بلیت فروشی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان از طریق سایت باشگاه فولاد خوزستان و سایت فروش الکترونیک بلیت از روز جمعه آغاز شده و تا قبل از بازی ادامه دارد. بلیت این مسابقه به قیمت یکصد هزار ریال به هواداران هر ۲ تیم فروخته می‌شود.

به گزارش ایرنا مهدی ترابی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار تیمش در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان پس از گلزنی به شادی گل پرداخت و پیامی با مضمون «تنها راه نجات کشور، اطاعت از رهبری» را روی پیراهن خود حک کرده بود که از این بابت مورد تجلیل قرار گرفت.

دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۴۵ روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

 تیم‌های پرسپولیس و فولاد با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.