وهابی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست دوم رقابت های لیگ برتر معرفی شده که حسین زرگر داور وسط، اسد حاج محمدی و محمدعلی پورمتقی به عنوان کمک داور، حسن اکرمی و علی اصغر مومنی به عنوان داوران پشت دروازه، ایوب غلامزاده به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی به عنوان ناظر گروه داوری بازی تیم های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران انتخاب شده اند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس عصر شنبه هفته آینده 25 اسفند ماه در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.
تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، پرسپولیس با 42 امتیاز در صدر جدول و سپیدرود با 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

** مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی گیلان پیگیری شد
به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها و در بازی های انجام شده، تیم های مینی بکستبال پسران آرنا رشت و اسلم اسپرت رضوانشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم آرنا با نتیجه 49 بر 11 برابر حریف خود به برتری رسید.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده، تیم های صومعه سرا و عدالت رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم صومعه سرا با نتیجه 30 بر 24 حریفش را مغلوب کرد.
در دیگر دیدار انجام شده این رقابت ها نیز تیم های درفک و وارش هر دو از رشت مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت تیم درفک موفق شد همشهری خود را با نتیجه 39 بر 32 شکست دهد تا به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست یابد.
در دیگر بازی انجام شده از این رقابت ها ، تیم های لاهیجان و رودسر در هفته سوم این رقابت ها رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم رودسر توانست در یک بازی برتر با نتیجه 60 بر 42 برابر حریفش پیروز شود.
در رقابت های مینی بسکتبال قهرمانی پسران گیلان 9 تیم از شهرهای مختلف استان حضور دارند که در دو گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.
7285 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.