به گزارش ایرنا علی نیکبخت چهارشنبه پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، هر ۲ تیم موقعیت های بسیار زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند.

وی با بیان اینکه تیم استقلال خوزستان در ۲۰ دقیقه اول خیلی خوب بازی کرد گفت: در ادامه ما نبض بازی را به دست گرفتیم و پس از زدن گل، بازی را به خوبی کنترل کردیم البته می‌توانستیم در ضد حمله به گل های دیگری هم برسیم ولی موقعیت‌های خود را از دست دادیم.

سرمربی تیم سرخپوشان افزود: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم به همین جهت تمام راه های گلزنی استقلال خوزستان را بستیم و بازی خیلی منطقی ارائه دادیم.

وی در این خصوص که کادر فنی حریف معتقد بود که بازیکنان تیمش وقت کشی می کنند افزود: زمین خوردن بازیکنان ما طبیعی بود و به فکر وقت کشی نبودند. دقیقه ۹۵ بازی در حالی که توپ در اختیار ما بود گلر ما چون احساس درد داشت به روی زمین افتاد و قصد اتلاف وقت را نداشت.

نیکبخت در خصوص تصمیم داور مبنی بر پنالتی به سود حریف گفت: در بازی‌های لیگ برتر بارها دیدیم که داوران چنین توپ هایی را که به دست برخورد می کنند خطای پنالتی نمی گیرند. در این بازی توپ ابتدا به زمین خورد و سپس به دست بازیکنان ما برخورد کرد که داور اعلام پنالتی کرد. ما برای این بازی زحمت بسیاری کشیدیم اما ۲ امتیاز شیرین که می توانست به تیم ما کمک کند را از دست دادیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و سرخپوشان پاکدشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.