به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیم پور در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مصلای آبادان عمده ترین مشکل مردم را اشتغال و تورم بیان کرد و گفت: در حال حاضر مشکل تورم در سفره های مردم هر روز احساس می شود و مسئولان در این خصوص چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه الان مشکل مردم رفراندوم نیست بلکه معیشت جامعه است گفت: مردم در قبال دفاع از انقلاب و نظام و شهدای خود با هیچ کس تعارف نمی کنند.

وی در بخش دیگری حذف یارانه افراد پر درآمد را به جریان انداختن یک حرکت اقتصادی دانست و گفت: با حذف یارانه ها و به حرکت انداختن چرخه اقتصادی فاصله بین مستضعفان و ثروتمندان کاهش می یابد.

وی مسئله شفاف سازی مالی مسئولان را کار بسیار ارزنده ای بیان کرد و گفت: مردم باید شفاف سازی مالی مسئولان را بدانند و از طرفی جلوی شایعات گرفته می شود.

حجت الاسلام ابراهیم پور با اشاره به دو قطبی کردن جامعه گفت: برخی ها با دو قطبی کردن فضای جامعه به دنبال انحراف جامعه هستند و این کار بسیار خطرناک است.

وی اظهار داشت: ما به مسئولانی نیاز داریم که جسور و توانمند بوده و  روحیه جهادی و دغدغه آنها گره گشایی مسایل و مشکلات مردم باشد.

امام جمعه آبادان گفت: دشمن به دنبال تفرقه ایجاد کردن بین مردم و دوقطبی کردن جامعه است و این امر باعث به هدر رفتن انرژی می شود.

حجت الاسلام افزود: مطرح کردن موضوع رفراندوم و طی کردن مراحل رفراندوم باید برای مردم روشن شود و در چه موضوعی می خواهید رفراندوم را اجرا کنید.

وی در بخش دیگری از مردم عراق در خدمت رسانی به زائران اربعین قدردانی کرد و گفت: ما باید از خدمات ارزنده ای که مردم عراق و از موکب داران عراقی که به زائران در اربعین حسینی خدمت رسانی کردند قدردانی و تشکر کنیم.

حجت الاسلام ابراهیم پور افزود: همایش پیاده روی اربعین ضمن زمینه سازی تمدن اسلامی ظهور حضرت ولیعصر(عج) را فراهم می کند.

وی اقتدار جمهوری اسلامی در جهان را بی نظیر ارزیابی کرد و گفت: ما هر جا قدرت داشته باشیم دشمن از ما حساب می برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.