به گزارش ایرنا مشیرالحق عابدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قاینات افزود: با توجه به پرداخت نشدن مبلغ قابل توجهی از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان، مدیران بانک ها مکلف به پاسخ به موقع به دستگاه های ذیربط هستند و اقدامات آنها بصورت مستمر مورد نظارت و رصد قرار می گیرد.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی ، دستگاه ها موظف به جذب اعتبارات در کوتاهترین زمان ممکن هستند و با مدیران کم کار برخورد خواهد شد.
فرماندار قاینات در ادامه اظهار داشت: مدیران ادارات گزارش عملکرد سال گذشته خود را به فرمانداری ارائه کنند و این گزارش ها پس از راستی آزمایی در دبیرخانه بازرسی فرمانداری مبنای ارزیابی قرار خواهد گرفت.
امام جمعه قاین هم در این جلسه گفت: خشکسالی های 19 ساله و تورم و گرانی اخیر موجب مشکلات فزاینده ای برای قشرهای مختلف مردم شده است.
حجت الاسلام علی رحمانی افزود: مدیران باید در شرایط کنونی برای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم گام بردارند و همدردی و ملاطفت با توده مردم و راه اندازی کار ارباب رجوع با حسن خلق و خوش رویی سرلوحه کار آنها باشد.
وی یادآور شد: رفع مشکل مردم و شهروندان وظیفه مسئولان است و گفتن جمله « این مشکل شماست » در جواب مراجعان هیچ سازگاری با روح اسلام ندارد ، چون مشکلات جامعه مشکل همه است و باید در جهت رفع آن کمک کرد.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7218 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.