به گزارش ایرنا،‌ محمد بهاروند روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری ساوه افزود: در سالی که گذشت،‌ کشورمان در صحنه های سیاسی و بین المللی موفقیت های چشمگیری کسب کرد که نشان از عظمت نظام،‌ اقتدار دولت و حضور همیشگی مردم در صحنه است.
‌وی از دستگاه های اداری این شهرستان خواست که مشکلات خود را در هیاتی که ریاست آن با استاندار است برطرف و از اقامه دعوا در مراجع قضایی بپرهیزند.
فرماندار ساوه با اشاره به مشارکت سرمایه گذاران فرانسوی در سایت بن رو ساوه عنوان کرد: در حال پیگیری برای شروع مقدمات اجرایی و اداری این قرارداد هستیم و به زودی عملیات اجرایی این طرح اقتصادی پسابرجام آغاز می شود.
وی ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی در روستای طراز ناهید را از دیگر دستاوردهای سال 96 مجموعه استان و شهرستان بیان کرد و گفت: پیگیری های لازم در این خصوص انجام شده و عملیات اجرایی این طرح یک هزار و 200 مگاواتی با حضور سرمایه گذاران خارجی از کشورهای ترکیه و بلژیک در سال آینده آغاز می شود.
بهاروند همچنین بر لزوم تکریم ارباب رجوع و مردم در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: مراجعان ولی نعمت مسئولان هستند و برای ارائه خدمات مطلوب تر و کسب رضایتمندی شهروندان باید میز خدمت در نهادها تقویت شود.
وی، پیگیری های لازم برای اخذ اختیارات بیشتر از ادارات کل و استانی به منظور خدمت رسانی بهینه به مردم ساوه را از اقدامات در دستور کار عنوان کرد.
فرماندار ساوه گفت: از عملکرد ادارات این شهرستان در پایان سال ارزیابی به عمل می آید و دستگاه های برتر نیز معرفی خواهند شد.
وی گفت: شرایط برای توسعه اشتغال به خصوص در مناطق روستایی برای شهرستان ساوه فراهم است و می توانیم در این زمینه از سهمیه جذب نشده اشتغال سایر شهرستان های استان استفاده کنیم.
وی از دستگاه های عضو کارگروه اشتغال شهرستان خواست که طرح های اشتغالزای خود را تا پایان سال به فرمانداری اعلام کنند تا در اسرع وقت، بانک های عامل این طرح ها را بررسی کنند.
معاون استاندار مرکزی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز اظهار کرد: مدیر یا معاون ادارات باید در روزهای تعطیل در منطقه حضور داشته و ستاد بحران شهرستان نیز آمادگی کامل داشته باشد.
فرماندار ساوه از پزشکان کشیک در ایام نوروز و نیز مراکز بیمارستانی و اورژانس ساوه خواست که در تعطیلات نوروزی اماده ارائه خدمات باشند.
امام جمعه ساوه نیز در این نشست،‌ اظهار کرد: هرچه دولت پویاتر باشد، کارآمدی نظام بیشتر می شود.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی گفت: مسئولان باید تقوا و پاکدستی را در سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.
وی تاکید کرد: رعایت تقوا و حرکت در مسیر آموزه های معنوی برای هر مومنی ضرورت دارد و آخر سال فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با خداوند و تغییر در رفتار است.
حجت الاسلام حسینی گفت: عزت و عظمت ملت و کشور در گروی رضایتمندی عمومی است.
شهرستان ساوه دارای 285 هزار نفر جمعیت است که افزون بر 150 هزار نفر در شهر ساوه سکونت دارند.
/30756539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.