به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، شهرام طهماسبی شامگاه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: راه اندازی 2 کلینیک مدیریت و صنعت در دستور کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان قرار گرفته است.
وی یادآورشد: مسائل دانش بنیان در ستاد اقتصاد مقاومتی جایگاه ویژه ای دارند و از کارگروه های اصلی این ستاد محسوب می شوند.
طهماسبی اظهار کرد: بناست در حوزه هایی همچون فیلم سازی، انیمیشن، نرم افزارهای موبایل و دیگر حوزه های مرتبط کارسازی شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و یافتن راه حل های علمی، ستاد اقتصاد مقاومتی این استان طرح های مختلفی را در دستور کار قرار داده است اما برخوردار نبودن از منابع مالی در نیمه نخست سال، بزرگترین چالش این ستاد در سال جاری بود.
وی خاطرنشان کرد: بناست مراحل اجرایی کلینیک صنعت تا پایان امسال طی و برای سال 97 در جهت خدمت رسانی به حوزه های تولید استان آماده شود و کلینیک مدیریت هم در سال 97 به جمع بندی نهایی خواهد رسید.
طهماسبی ادامه داد: این طرح، موجب همکاری میان حوزه های اجرایی و علمی با کمک شرکت های دانش بنیان و همسو شدن اهداف این حوزه ها در جهت رفع مشکلات استان می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: رصد اقدامات دستگاه های اجرایی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در استان، نشان می دهد که کارکرد اقتصاد مقاومتی در استان، پیشرفت عملیاتی دستگاه های اجرایی و عملکرد آن ها در حوزه های مختلف در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
وی اضافه کرد: این عملکرد مطلوب در حالی است که در نیمه نخست امسال با چالش بزرگ فقدان منابع مورد نیاز استان برای پیشبرد برنامه ها روبرو بودیم و از همین رو می توان گفت اقدامات انجام گرفته با وجود تاخیر قابل توجه در برخورداری از منابع، بسیار ارزشمند است.
طهماسبی ابراز کرد: امیدواریم در سال 97، منابع مورد نیاز ستاد اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال، در قالب طرح های مختلف از جمله اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و رونق اقتصادی کارسازی شود.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.