سرهنگ سعید یاری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت تردد در پایانه مرزی چذابه اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بازگشت تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی چذابه هستیم که تردد روان است و تاکنون در این زمینه هیچ مشکلی برای زائران ایجاد نشده است.

وی افزود: در زمینه حمل و نقل زائران و ارائه خدمات رفاهی به آن ها نیز تدابیر خوبی پیش بینی شده و اتوبوس ها نیز برای انتقال زائران به شهرها و استان های سراسر کشور در این گذرگاه مرزی مستقر شده اند.
 
فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی پیش بینی می شود که در روزهای آینده بخصوص روز شنبه شاهد حضور گسترده زائران در گذرگاه مرزی چذابه باشیم .

وی بیان کرد: تمهیدات لازم با کمک سایر دستگاه های امنیتی  جهت برقراری نظم و امنیت زائران اربعین در مرز عراق و ایران فراهم شده و انتظار می رود زائران نیز برای بازگشت ضمن رعایت نکات ایمنی صبر بیشتری داشته باشند تا ازدحام جمعیت مشکلی برای آنها ایجاد نکند.

از ابتدای ماه صفر تاکنون سه میلیون و ۴۰۰ هزار زائر از مرزهای چهار گانه کشور راهی عتبات عالیات شدند و ۲ میلیون نفر نیز به کشور بازگشتند.

 حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه کشور که از اول ماه صفر آغاز شده همچنان ادامه دارد.

چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین می باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.