ناصر مطیعی چهارشنبه در حاشیه افتتاح سلف سرویس خوابگاه دانشجویی حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از اواسط هفته سامانه ها برای ثبت نام وام ها آغاز شده و امید است ثبت نام ها به موقع انجام شود.

وی افزود: بعد از کنترل های لازم، وام مستقیم به حساب دانشجویان واریزمی شود به جز وام شهریه که به حساب دانشگاههای محل تحصیل واریز خواهد شد.

مطیعی ادامه داد: منابع وزارت محدود است و مانند هر نهاد و دستگاه اجرایی بودجه مشخصی تعیین شده است بنابراین برای هر دانشگاه به نسبت جمعیت دانشجویان شهریه پرداز نسبت به کل جمعیت شهریه پرداز کشورسهمیه تعیین و به دانشگاه اعلام می شود که در چارچوب آن سهمیه تقاضاها را مدیریت می کند.

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در تابستان حدود ۹۵ سرای دانشجویی بازسازی  و برای اسکان دانشجویان آماده و حدود ۱۲ هزار نفر ظرفیت جدید به سراها اضافه شد.

وی بیان کرد: در حوزه تغذیه علاوه بر ۲هزار میلیارد ریال اعتبار کمکی با کمک سازمان برنامه و بودجه بین دانشگاهها توزیع شد و  حدود ۳۱ درصد از آشپزخانه های  مشمول طرح ارتقا و نوسازی و صنعتی سازی شدند که به کاهش مصرف انرژی، آب ، نمک در فرآوری برنج و مصرف روغن کمک می کند و به ارتقای بهداشت، کیفیت و هزینه تمام شده غذا می انجامد.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه رییس صندوق رفاه دانشجویی این وزارت روز چهارشنبه به منظور افتتاح زمین چمن مصنوعی خوابگاه پسرانه شهید علم الهدی به مساحت یک هزار و ۸۰ متر مربع و ۲میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال ، سلف سرویس خوابگاه دخترانه حضرت معصومه (س) به مساحت ۳۲۰ متر مربع و اعتبار  هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بازدید از خوابگاه شهید مجد زاده و دانشکده هنر شوشتر به خوزستان سفر کردند.

۳۰۰۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.