به گزارش ایرنا دراگان اسکوچیچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران اظهار داشت: بازی برابر سایپا سخت است ولی این تیم برابر ما در آبادان مشکل خواهد داشت.

وی افزود: تیم سایپا را بخوبی آنالیز کرده ایم و با شناختی که از این تیم داریم برای پیروز شدن باید تلاش کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: این بازی می تواند سکوی پرتاب ما در جدول باشد زیرا با کسب سه امتیاز این دیدار فرصت برای صعود در جدول رده بندی را داریم.

اسکوچیچ تصریح کرد: البته با پیروزی برابر سایپا فرصت این را داریم که فاصله امتیازی خود را با شاگردان ابراهیم صادقی در جدول افزایش دهیم.

وی افزود: دیدار برابر سایپا از همه لحاظ برای ما مهم است و بازیکنانم باید اهمیت این دیدار را درک و برای پیروزی تلاش بیشتری داشته باشند.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: برای کسب سه امتیاز این دیدار نیاز به حمایت هواداران آبادانی داریم و امیدواریم آنها در این شرایط سخت به ورزشگاه بیایند تا انگیزه بازیکنان صنعت نفت را افزایش دهند.

وی در خصوص جام حذفی نیز گفت: ما با قرعه خیلی سختی بنام پرسپولیس تهران مواجه شدیم که برای عبور از این تیم باید چندین برابر تلاش کرد زیرا پرسپولیس تیمی مدعی و پر از مهره است.

ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا تهران به این نشست خبری نرسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با هشت امتیاز در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد فردا جمعه از هفته ششم این مسابقات میزبان سایپا تهران است.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.