به گزارش ایرنا این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه 2 بر یک مهیمانش را شکست داد.
صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، سیروان قربانی، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی (74 - جعفر سلمانی)، حامد پاکدل (61 - رضا جبیره)، مسلم مجدمی (79 - محمدرضا غبیشاوی)، سید محمد قریشی، وفا هخامنش، جاناتان بالوتلی و فردین عابدینی به میدان رفت.
در مقابل تیم سایپا با ترکیب محمد حسین اکبر منادی، مهرداد کفشگری (85 - محمد سلطانی مهر)، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی، امید خالدی، معین عباسیان (87 - رضا جعفری)، آرمان رمضانی، حسین کامیاب (80 - محمدرضا سلیمانی) و محمد امین حاج محمدی به میدان رفت.
قضاوت این دیدار برعهده سید وحید کاظمی به کمک های اسدالله حاج محمد و علی اکبر نوری بود.
عقیل کعبی، شهاب گردان و محمد دریس از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مهدی ترابی از سایپا تهران در این دیدار با کارت زرد جریمه شدند.
صنعت نفت آبادان که هفته گذشته و از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در خانه سه بر یک مغلوب سایپا تهران شده بود برای جبران آن نتیجه پا به میدان گذاشت ولی بازی بی هدف بازیکنان این تیم شرایط را برای سایپایی ها آسان تر کرد.
سایپا که تیم نفت را بی آزار می دید توپ و میدان را در اختیار خود گرفت و با فرارهای مهدی ترابی خط دفاعی پر اشتباه نفتی ها را بارها دچار اشتباه کرد.
مدافعان نفت در دقیقه 26 مهدی ترابی را سرنگون کردند تا داور یک ضربه ایستگاهی به سود سایپایی ها اعلام کند، معین عباسیان پشت توپ ایستاد تا با یک ضربه تماشایی دروازه نفت را در ورزشگاه تختی آبادان باز کند.
بعد از این گل تیم صنعت نفت به خود آمد و با طراحی چند حمله قصد جبران گل خورده را داشت ولی بی دقتی بالوتلی مهاجم در زدن ضربات آخر این فرصت را از نفتی ها گرفت تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان برسد.
نیمه دوم را صنعت نفت بهتر از سایپا آغاز کرد و فرار از جناحین سعی داشت به دروازه سایپا نزدیک شود.
پس از چند حمله از سوی 2 تیم، میلاد جهانی در دقیقه 65 با شوتی دیدنی از فاصله 25 متری گل تساوی را برای نفتی ها به ثمر رساند.
در ادامه بازی تیم صنعت نفت فشار را بر روی دروازه سایپا بیشتر کرد و سرجیو با آوردن بازیکنان جوان انگیزه تیم خود را افزایش داد تا محمدرضا غبیشاوی در دقیقه 83 با شوت دیدنی گل دوم این تیم را به ثمر رساند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی 16 امتیازی شد و به رده دهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.
7104/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.