به گزارش ایرنا سید محسن دلبری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در اهواز بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دارا بودن هشت معاونت، تنها وزارت خانه کشور است که بیش از ۵۰ درصد افراد جامعه مخاطب آن هستند.
وی ادامه داد: شرایط عمومی کشور، وضعیت بودجه و تحریم ها واقعیت های جامعه است و در این زمینه با چالش هایی روبه رو هستیم.
دلبری گفت: ما نیز در وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت حقوق جاری کارکنان برخی مواقع دچار چالش هستیم.
وی در ادامه بیان کرد:بالاترین آمار مشمولان قانون کار متعلق به خوزستان است که این مساله باید با توجه به وجود کارخانه های متعدد در این استان حل شود؛ از سویی دیگر لازم است که آمار مقرری بگیران در حوزه بیکاری کاهش یابد.
دلبر، با قدردانی از مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از سرپرست جدید درخواست می شود تا همدلی و آرامش را در این اداره کل برقرار کند؛ وی اختیارات کاملی دارد و باید با استاندار خوزستان و مدیران این مجموعه تعامل کامل داشته باشد.

معاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین با انتقاد از نحوه استقبال خود در این سفر بیان کرد: تاکنون شاهد چنین استقبال بدی در خوزستان نبودم که این مساله جای تعجب دارد.

در این آیین ارسلان غمگین به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان معرفی و از سیدنور محمدپور مدیرکل پیشین این اداره کل تجلیل شد.
۹۸۸۷ /۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.