به گزارش ایرنا عبدالمحمد جرجانی روز سه شنبه در نشست بازگشایی مدارس شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: افزون بر ۷۶ هزار دانش آموز همزمان با اول مهرماه سال تحصیلی خود را  در ۴۰۰ آموزشگاه آغاز می کنند.
وی اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش با جذب نیروهای سوادآموزی سال ۹۱، استخدامی و سرباز معلم تا حدودی رفع شده با این وجود هنوز حدود ۳۰۰ نیرو کم داریم.
جرجانی افزود: یکهزار و ۲۰۰ معلم از طریق آزمون استخدامی سراسری در استان خوزستان تحت عنوان نیروی پیمانی ماده ۲۸  جذب می شوند و به مدت یک سال در مراکز تربیت معلم دوره خواهند دید.

طرح های خیرساز خوزستان با حضور وزیر آموزش و پرورش بهره برداری می شوند

مدیر آموزش و پرورش دزفولگفت: هفتم مهرماه طرح های های خیرساز استان خوزستان با حضور وزیر آموزش و پرورش بهره برداری می شوند.
وی با اشاره به کمبود ۳۰۰ نیروی خدماتی در مدارس دزفول افزود: در حال حاضر حدود ۱۴۰ نیروی خدماتی در ۴۰۰ مدرسه دزفول فعال هستند در حالی که برای هر مدرسه باید یک نیروی خدماتی داشته باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول نیز گفت: نظام آموزشی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه به نوعی موظف هستیم طرح های آموزشی و فرهنگی را پیش بریم.
سیدمهدی چلوی افزود: دستیابی به اهداف آموزش و پرورش بدون همکاری دستگاه های اجرایی محقق نمی شود لذا از دهیاران و شهرداران و مسئولان ادارات خدمات رسان تقاضا می شود برای رفع نیاز مدارس و پایداری شبکه برق سراسر شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.
مسئول ارزیابی و عملکرد  مدیریت آموزش و پرورش دزفول نیز با اشاره به مشکلات مدارس روستایی این شهرستان گفت: ۱۰ تیم بازرسی برای بررسی این مشکلات اعزام شده است.

حسن ظهوریان افزود: ۳۵ اکیپ نیز برای بازرسی از مدارس شهری دزفول مشخص شده اند و کار نظارت و بازرسی را آغاز کرده اند.
وی از دهیاران و شهرداران مناطق مختلف دزفول خواست نسبت به شست و شوی مدارس، فضاسازی، خط کشی، رنگ آمیزی و کاشت نهال مدارس همکاری لازم را داشته باشند.
۷۲۷۸/۳۰۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.