موسی رضایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مقطع متوسطه دوم با کمبود 3 هزار ساعته نیرو مواجه هستیم که این کمبود با حداقل 120 نفر نیروی انسانی جبران می شود.
وی با بیان اینکه در دوره ابتدایی نیز شهرستان ابهر با کمبود نیرو مواجه شده است، یادآور شد: در این مقطع نیز به 104 نیرو نیاز داریم و از طرفی با توجه به اینکه سالانه تعدادی از نیروها بازنشسته می شوند، آموزش و پرورش کشور و به تبع آن شهرستان در سال 1400 از نظر نیروی انسانی با چالشی جدی مواجه خواهد شد.
این مسئول با اشاره به طرح های عمرانی آموزش و پرورش ابهر، تصریح کرد: کلنگ زنی مدرسه عترت و عبرت با اعتبار بیش از 3 میلیاردریال در هفته معلم امسال انجام و همچنین مدرسه در حال ساخت روستای ارهان با 6 کلاس بر اساس تعهد پیمانکار ظرف یک سال آینده تحویل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: برای طرح دکتر حسینی 14 میلیاردریال و کردبچه 11 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که با تامین به موقع اعتبارات پیمانکار پروژه، این مدارس را پیش از موعد تحویل خواهد داد.
رضایی با اشاره به طرح های توسعه ای مدارس، بیان کرد: سالن مدرسه باقرالعلوم با اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار تا مهر ماه 97 تحویل می شود و همچنین نصب چمن مصنوعی زمین ورزشی با اعتبار 350 میلیون ریال و مقاوم سازی مدرسه روستای چشمه بار از دیگر طرح های در حال اجرا است.
26 هزار دانش آموز در 200 واحد آموزشی شهرستان ابهر تحصیل می کنند.
7324/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.