ابراهیم نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی در خوزستان وجود دارد که اگر به درستی از آنها استفاده شود می توان شاهد درخشش بیشتر ورزش خوزستان در کشور باشیم.

وی گفت: از پارسال چند برنامه راهبردی برای رشته های ورزشی خوزستان تعریف کردیم که از جمله آنها برگزاری اردوهای تیم ‌ملی و دعوت از روسای فدراسیون‌ ها در خوزستان بود که آثار خوبی روی رشته ‌های مورد نظر داشت و منجر به کشف استعدادها و تربیت مهارت فنی ورزشکاران، داوران و مربیان شد. 

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: میزبانی مسابقات کشوری، باشگاهی و بین ‌المللی به رشد رشته های ورزشی کمک ، و باعث جذب بیشتر ورزشکاران خوزستان به تیم های ملی می شود.

برگزاری دوره آموزش مربیگری با حضور قهرمان تکواندوی جهان و المپیک

وی ادامه داد: روز پنجشنبه ۲۴ مرداد یک دوره آموزشی برای مربیان تکواندو خوزستان بخش مردان با حضور یوسف کرمی قهرمان تکواندوی جهان و المپیک در اهواز برگزار می شود و شرکت کنندگان با اصول و روش های نوین مربیگری آشنا خواهند شد.

نصیری افزود: همچنین قرار است تمرین تیم های پایه خوزستان (نونهالان و خردسالان) روز چهارشنبه ۲۳ مرداد با حضور این قهرمان ارزنده کشور انجام شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این برنامه های آموزشی و علمی برای ارتقای سطح کمی و کیفی تکواندو خوزستان اجرا می شوند.

به گزارش ایرنا در این دوره از رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ٣٨ فدراسیون ورزشی حضور دارند که در بخش پسران یک هزار و ٤٧ تیم و در بخش دختران یک هزار و ٤٨٤ تیم شرکت می‌کنند. 

 ۹۸۷۹ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.