محمد حمزه پور، روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در زنجان از 29 آبان تا 9 آذر امسال با حضور ورزشکاران این استان در شهر زنجان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: ورزشکاران 12 تا 15 سال فعال در 32 رشته پسران و 25 رشته دختران، سطح توانمندی و شایستگی های خود را در این المپیاد ورزشی به منظور شناسایی و انتخاب به نمایش خواهند گذاشت.
حمزه پور با بیان اینکه به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر، نخستین جلسه المپیاد استعدادهای برتر ورزش زنجان و شرکت توانمند در این المپیاد با حضور روئسا، دبیران و نایب روئسای هیات های ورزشی این استان در اداره کل ورزش و جوانان، تشکیل شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، پشتوانه ‌سازی در حوزه ورزش را مهم خواند و گفت: امید است زنجان در این المپیاد، خوب و توانمند حاضر شود و ورزشکاران شرکت کننده بتوانند پتانسیل و ظرفیت های بالای خود را به منصه ظهور بگذارند.
حمزه پور افزود: شناسایی استعدادهای برتر ورزشی و سرمایه گذاری بر روی ورزشکاران منتخب به منظور پشتوانه سازی قوی تیم های ملی به حتم می تواند در حضور مقتدرانه ایران در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و المپیک، نقش آفرین باشد.
وی تصریح کرد: ایجاد انگیزه رقابت میان هیات های ورزشی فرصت خوبی برای ظهور و بروز استعدادهای ورزشی است و امید است از دل این المپیاد استعدادیابی، ورزشکاران توانمند و شایسته ای کشف شود.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، همچنین از تشکیل ستاد هفته تربیت بدنی در این استان خبر داد و گفت: این ستاد در طول ایام هفته تربیت بدنی، برنامه های ورزشی بومی و محلی و همگانی را به صورت برگزاری مسابقات استانی و شرکت در رقابت های کشوری را خواهد داشت.
حمزه پور افزود: افتتاح طرح های ورزشی، برپایی نمایشگاه توانمندی های ورزش زنجان و برگزاری برنامه های فرهنگی، ازجمله برنامه های این اداره کل در هفته تربیت بدنی خواهد بود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.