مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی گفت: با استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حدود 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیل‌زده دشت آزادگان از آب تخلیه شد.

محمد خانچی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: پیرو تصمیم قرارگاه بازسازی و نوسازی استانداری خوزستان در خصوص تخلیه آب مزارع دشت آزادگان، این شرکت 21 دستگاه انواع ماشین‌آلات و تجهیزات خود را شامل کمپرسی، کشنده تریلر، تانکر سوخت، بنزکرن، بلدوزر، بیل مکانیکی، لودر و خودروی سبک به این کار اختصاص داد.

وی افزود: با استقرار تجهیزات و ماشین آلات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 5 نقطه از سیل‌بندهای تخریب شده در زمان سیلاب ترمیم و حدود 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان دشت آزادگان از آب تخلیه شد.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی تصریح کرد: با تلاش‌های انجام گرفته اراضی کشاورزی روستاهای دفار، دبیه، کسر، صفاف-شماریه و مسیر چذابه به سمت دشت آزادگان از آب خارج و آماده کشت تابستانه و پاییزه شد.

خانچی با بیان اینکه این اقدامات در مدت زمان 14 روز انجام شد، خاطرنشان کرد: از تلاش های انجام گرفته کارکنان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید که در این گرمای طاقت فرسا و شرایط محیطی نامناسب به مردم دشت آزادگان خدمت رسانی کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.