مکی یازع چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:مواکب استان های مشهد، اراک و فاطمیون در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند و مواکب استان های فارس، زنجان و قم نیز در حال آماده سازی موکب های خود برای ارائه خدمات به مردم سیل زده شادگان می باشند.
وی به اسکان بخشی از سیل زگان شادگان در اردوگاه پیامبراعظم آبادان اشاره کرد و افزود:به مواکب شهرستان بندرماهشهر ماموریت داده شده تا غذای مورد نیاز این افراد را تامین و در اختیار آنها قرار دهد.
یازع از ارسال یک هزار و 300 بسته آذوقه و اقلام مورد نیاز سیل زدگان از سوی مواکب استان بوشهر خبر داد و اقلام ضروری مورد نیاز سیل زدگان را پشه بند و اقلام بهداشتی عنوان کرد و افزود:با توجه به آغاز گرما در منطقه ارسال وسایل سرمایشی برای سیل زدگان بیشتر احساس می شود.
مسئول هماهنگی موکب های شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و لزوم تامین غذای سیل زدگان شادگان تا عادی شدن وضعیت در مناطق سیل زده این شهرستان اشاره کرد و گفت:موکب آبادان، خرمشهر و شادگان برای تامین وعده غذایی افطار و سحری اعلام آمادگی کرده اند.
به گزارش ایرنا 30 روستای بخش مرکزی و خنافره شادگان متاثر از سیل می باشند.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده است.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.