استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه امکانات آموزشی در سطح شهرهای استان، گفت: ۲۷ پروژه مدرسه سازی راکد در چهار شهرستان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تا پایان امسال تکمیل شده و به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بهره‌برداری از مدرسه خیرساز ۶ کلاسه در منطقه زرگان اهواز اظهارداشت: این مدرسه از جمله ۲۸ پروژه‌ای بود که در سال ۹۵ با همکاری وزارت نفت قرار بود تکمیل و ساخته شوند که امروز به بهره برداری رسید.

وی درباره اینکه اینکه وزارت نفت حمایت‌های خود از تکمیل این مدارس را قطع کرد، گفت: این وزارتخانه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی کمک‌های خود را در دیگر بخش‌های مورد نیاز استان هدایت کرد و بر همین اساس تکمیل ساخت این مدارس از محل کمک‌های خیرین و اعتبارات استانی صورت می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: در همین راستا از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواسته شد اعتبارات مورد نیاز برای ساخت این مدارس را ابلاغ و اختصاص دهد.

استاندار خوزستان گفت: همچنین با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته امسال همه کلاس‌های درس کانکسی جمع آوری می‌شوند، اقدامات لازم در این رابطه با جدیت در حال انجام است تا دانش آموزان استان در شرایط ایمن و آسوده به ادامه تحصیل بپردازند.

وی تاکید کرد: ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی به امکانات آموزشی مورد نیاز، یکی از اولویت‌های بسیار مهم استان است.

 یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در استان خوزستان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.