بخشدار مرکزی گتوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از اداره نوسازی مدارس و دیگر دستگاه های ذیربط در ساخت این مدرسه عشایری گفت: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 450 مترمربع با 120 متر مربع زیربنا ساخته شد.
محسن آقایی اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدرسه عشایری را یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مدرسه از محل اعتبارات نفت در کمتر از یکسال از سوی اداره نوسازی مدارس احداث و تحویل آموزش و پرورش عشایر شهرستان گتوند شد.
مسئول آموزش و پرورش عشایر شهرستان گتوند نیز درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: روستای آب تاسوله پیش از ساخت این مدرسه به دلیل کمبود فضای آموزشی با مشکلات زیادی برای تحصیل دانش آموزان روبرو بود.
مجتبی ابراهیمی افزود: دبستان 2 کلاسه شیخ شوشتری روستای پل پرزین در بخش مرکزی گتوند نیز تحویل آموزش و پرورش عشایری این شهرستان شد.
وی به مشکلات دانش آموزان عشایر شهرک پنجم در بخش مرکزی شهرستان گتوند اشاره کرد و اضافه کرد: دبستان برکت شهرک پنجم نیازمند اختصاص اعتبار برای تکمیل و بهره برداری است.
مسئول آموزش و پرورش عشایر شهرستان گتوند در پایان گفت:یکهزار و 800 دانش آموز عشایری گتوند در سه مقطع تحصیلی در 27 مدرسه تحصیل می کنند.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی، پنج شهر سماله، ترکالکی، صالح شهر، جنت مکان و 45 روستا در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.