به گزارش ایرنا ابراهیم نصیری روز یکشنبه در نشست تخصصی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات ورزشی استان با موضوع المپیاد استعدادهای برتر ورزشی خوزستان بیان کرد: هیات ‌هایی که جزو رشته ‌های حاضر در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور هستند باید در این رقابت ها شرکت کنند و هیچ بهانه ‌ای پذیرفته نمی‌‌شود.
وی با بیان اینکه اگر هیاتی تیم خود را به این رقابت ها اعزام نکند باید کرسی ریاست هیات را تحویل دهد افزود: تمامی هیات ها باید تیمی در شان نام خوزستان به مسابقات اعزام کنند نه اینکه در رقابت ها زنگ تفریح باشیم.
نصیری گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی از پارسال در تقویم فدراسیون ها مصوب شد و این رقابت ها با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در نیمه دوم سال برگزار می شود.
وی با بیان اینکه پارسال هیات های خوزستان عملکرد موفقیت آمیزی در این رقابت ها نداشتند افزود: باید تلاش شود در این رویداد کشوری نتایج خوبی کسب کنیم.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برگزاری المپیاد ورزشی استان برای افزایش سهم خوزستان از سبد توزیع مدال در سطح کشور ضروری است بنابراین باید از تمام ظرفیت ورزشی استان برای انجام یک کار بزرگ و با کیفیت، استفاده کنیم. ارتقای جایگاه استان در مسابقات استعدادهای برتر کشور مدنظر است و امیدوارم شاهد حضور پر رنگ هیات‌ ها در این رقابت‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه ورزش خوزستان به این نوع المپیادهای هدفمند نیاز دارد گفت: جامعه ورزشی خوزستان ضمن توجه به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، باید نهایت بهره برداری را در ابعاد مختلف استعدادیابی، آموزشی، پژوهشی و قهرمانی از این المپیاد به عمل آورد.
نصیری، پویایی و توجه به ورزش رده های پایه را سرلوحه کار این اداره کل دانست و افزود:خوزستان از غنی ترین استان های کشور در امر ورزش است و از این بابت می توان با بکارگیری نیروی انسانی متخصص، استعدادهای ناب در کلیه رشته های ورزشی را شناسایی کرد.
در این نشست روسای ادارات شهرستان ها و هیات های ورزشی خوزستان، پیشنهادات و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را مطرح کردند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.