به گزارش ایرنا، مسعود شریعتی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی مسئولان ورزش بانوان افزود: ظرفیت های خوبی بین بانوان برای ورود به ورزش وجود دارد که باید این زمینه توسط مسئولان ادارات ورزش و جوانان و رسانه ها فراهم شود.
وی ادامه داد: برای گسترش ورزش بانوان هم اکنون در تمام مناطق و شهرستان ها یک سالن اختصاصی پیش بینی شده که امیدواریم مشارکت این قشر در برنامه ها افزایش یابد.
به گفته این مسئول، از بین تمام افراد جامعه، ورزش کردن دختران نسبت به دیگران از اهمیت بیشتری برخورد دارد به خاطر اینکه آنها مادران فردای جامعه هستند که در صورت سالم بودن می توانند نسلی تندرست را تربیت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: انتظار می رود در تمام شهرستان ها با همکاری سایر دستگاه ها زمینه گسترش هر چه بهتر ورزش بانوان و حضور برای فعالیت آنها فراهم شود.
شریعتی گفت: برگزاری جشنواره ها و مسابقات متعدد ورزشی همواره موجب استقبال گسترده بانوان بوده و باید امسال در تمام شهرستان ها برگزار شود.
همچنین مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: با برنامه ریزی و حمایت های صورت گرفته در توسعه ورزش بانوان در سطح استان گام های خوبی انجام شده است.
آزاده دهقان افزود: برنامه ها و جشنواره های ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان در سطح شهرستان ها برگزار می شود و نتایج خوبی به همراه داشته است.
وی خاطر نشان کرد: برای توسعه ورزش بانوان و رساندن آن به جایگاه واقعی باید توسط مسئولان، تشکل ها و رسانه های گروهی اقدام های مناسب انجام شود.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد که حدود نیمی از آنها بانوان هستند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.