فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری کلاهبردار 8 میلیارد ریالی در شهرستان "اهواز" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری به شیوه خرید و فروش دلار، با توجه به حساسیت آن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از انجام تحقیقات کامل و جامع از شاکی مشخص شد، وی برای انجام معامله ای کلان در خصوص امور مربوط به یک شرکت، اقدام به تحویل یک فقره چک بانکی به مبلغ 8 میلیارد ریال به شخص دلال که به عنوان واسطه در انجام معامله مذکور معرفی شده بود، کرده و متهم به بهانه مراجعه به صرافی برای معاوضه مبلغ چک با دلار، پس از تحویل چک مذکور از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات علمی و فنی، متهم را در یکی از مناطق شهرستان "اهواز" شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه ارتباطی در این خصوص شد، ولی در ادامه در مواجهه با دلایل و قرائن به بزه انتسابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.