به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، سرهنگ رضا زارعی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در این رابطه پس از انجام تحقیقات از شکات مشخص شد متهم از 20 سال قبل در همدان دارای بنگاه معاملات ملکی بوده و با جلب اعتماد مردم از این امرسوء استفاده کرده و با اغفال شکات با عنوان ساخت مجتمع مسکونی در همدان اقدام به کلاهبرداری به مبلغ پنج میلیارد تومان کرده و متواری می شود.


وی خاطرنشان کرد: با مراجعه تعدادی از شهروندان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و طرح شکایت از فردی 47 ساله که دارای بنگاه معاملاتی در همدان بوده و تحت عنوان پیش فروش آپارتمان از آنان مبالغی را گرفته و بعد از مدتی مشخص شده وی از آنها کلاهبرداری کرده و متواری شده، دستگیری این متهم در دستور کا پلیس آگاهی قرار گرفت.


رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: با استعلام پلیس از بانک هایی که متهم در آنها حساب داشت معلوم شد موجودی تمامی حسابها تخلیه و صفر شده و تا تاریخ 6رخرداد 96 مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز چک بلامحل از حسابهای جاری این فرد صادر شده و دارندگان چک نیز اقدام به اخذ گواهی عدم پرداخت نموده و در دادسرا طرح شکایت کرده اند.

وی افزود: با توجه به این که هر روز بر تعداد شکات افزوده می شد، محل حضور و اختفای متهم تحت نظر قرار گرفت و در بررسی های اولیه مشخص گردید متهم از همدان متواری شده است.

این مقام پلیس یادآور شد: پس از دو ماه اقدام اطلاعاتی نهایتا روز گذشته متهم در یکی از مناطق همدان شناسایی و طی عملیاتی بصورت غافلگیرانه در حالیکه مشغول استعمال مواد مخدر بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ زارعی در ادامه گفت: در خصوص شکایت شکات از نامبرده تحقیق شد که وی اظهار داشت با ترفند خرید و فروش آپارتمان از شکات حاضر کلاهبرداری کرده و به علت عدم توان باز پس دادن مبالغ دریافتی از شکات از همدان متواری و در کیش ساکن شده است.

وی افزود: پرونده این متهم تکمیل و وی در اختیار مراجع قضایی قرار دارد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 675069
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.