به گزارش ایرنا ایمان مبعلی ملی پوش سابق کشور که اخیرا به عنوان مربی در کادر فنی تیم فولاد حضور دارد روز جمعه پس از دیدار این تیم با سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاهان جزء تیم های خیلی خوب لیگ امسال به شمار می رود که از کادر فنی و بازیکنان سرشناسی بهره می برد.
وی افزود: امروز تیم های فولاد و سپاهان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و بدون شک تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند.
وی در خصوص جو ورزشگاه اختصاصی فولاد که برای اولین بار میزبان یک بازی لیگ برتری بود گفت: چون این بازی برای اولین بار در ورزشگاه تازه تاسیس فولاد برگزار می شد تعداد زیادی از هواداران آمده بودند و جو بازی کاملا تغییر کرده بود.
مبعلی با بیان این که هیجان این دیدار به قدری بالا بود که من هم دوست داشتم امروز بازیکن بودم و می توانستم برای فولاد به میدان بروم گفت: از همه هواداران فولاد تشکر می کنم و امیدوارم در بازی های بعدی هواداران با حضور پرشور خود از تیم حمایت کنند.
وی درباره داوری این دیدار گفت: 2 صحنه مهم و حساس در بازی وجود داشت اما در ابتدا باید صحنه ها بازبینی شوند و بعد درباره آن حرف زد.
مربی تیم فولاد در خصوص اتفاقات اخیر که بین او و هواداران فولاد و استقلال به وجود آمده گفت: سالی که من برای استقلال به میدان رفتم 28 ساله بودم و پیشنهاداتی داشتم که می توانستم به آن تیم ها بروم و حتی می توانستم در همان امارات بمانم اما اهل بازار گرمی نبودم و قبول کردم که برای استقلال به میدان بروم و فکر می کنم تصمیم خوبی در آن زمان گرفتم.
وی ادامه داد: با توجه به قراردادی که با تیم بسته بودم می توانستم یکی 2 سال بیشتر هم برای استقلال بازی کنم اما بنا به دلایلی قسمت نشد در این تیم بمانم.
وی گفت: از اینکه در استقلال بازی کردم واقعا خوشحالم و همیشه هم به همه هواداران استقلال احترام گذاشتم.
مبعلی گفت: من از فولاد به تیم ملی رسیدم و از این تیم لژیونر شدم لذا فکر می کنم این موضوع یک چیز طبیعی و کاملا مشخص باشد که من تیم فولاد را دوست دارم و همیشه خودم را یک فولادی می دانستم منتها یک سوتفاهم ایجاد شده بود و باعث شد تا هواداران فولاد ناراحت شوند.
وی ادامه داد: هواداران فولاد در چند روز اخیر بارها به من می گفتند که چرا می گویی استقلالی هستی و از این موضوع ناراحت بودند از طرفی هواداران استقلال نیز از من ناراحت شده بودند که چرا این تیم را ترک کردم اما باید بگویم زمانی که به استقلال آمدم، می توانستم به تیم دیگری بروم اما این تیم را ترجیح دادم.
در ادامه حسن بیت سعید بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: شرمنده هواداران شدیم و می خواستیم با برد به آن ها عیدی بدهیم اما این گونه نشد اما امیدوارم بتوانیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.
وی اظهار داشت: امروز تماشاگران زیادی در ورزشگاه شهدای فولاد حاضر شدند و ما هم به عشق آنها واقعا خوب بازی کردیم.
وی ادامه داد: در چند هفته اخیر شاید نتایج خوبی کسب نکردیم اما امید را در فوتبال خوزستان زنده کردیم و با افشین قطبی، یک تیم خوب ساخته ایم.
بیت سعید درباره صحنه مشکوک به پنالتی روی شیمبا در دقیقه 12 گفت: آن صحنه صد در صد پنالتی بود اما داور بی تفاوت از کنار آن عبور کرد.
دیدار تیم های فولاد و سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.