به گزارش ایرنا بنا بر اعلام کمیته انضباطی، دیدار تیم‌ های فولاد نوین و استقلال اهواز در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم که روز 12 آبان به میزبانی فولاد در اهواز برگزار شد با حواشی همراه بود و از سوی این کمیته جرایمی برای هر 2 تیم خوزستانی در نظر گرفته شد.
این مسابقه در دقیقه 80 بدلیل درگیری هوادارن دو تیم متوقف شد که با تشخیص داور، این دیدار تا اعلام نظر کمیته انضباطی فدراسیون نیمه تمام مان.
کمیته انضباطی پس از مشاهده گزارش داور و ناظر مسابقه، رای به پیروزی سه بر صفر تیم فولاد نوین برابر استقلال اهواز داد.
تیم استقلال اهواز به دلیل ورود تماشاگرانش به زمین مسابقه و درگیری با بازیکنان حریف به پرداخت 30 میلیون ریال محکوم شد.
علی خوش ذات سرمربی تیم استقلال اهواز به دلیل اعتراضات مکرر، ورود به زمین مسابقه و تحریک تماشاگران که منجر به اخراج او از زمین شد به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم فولاد نوین اهواز نیز به دلیل ورود تماشاگرانش به زمین و درگیری با تیم مقابل به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
گفتنی است آرای جرایم نقدی ذکر شده قطعی و آرا درخصوص نتیجه بازی و محرومیت ها قابل تجدید نظر نزد کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال است.
بدین ترتیب، تیم فولاد نوین اهواز 19 امتیازی شد و در رده ششم جدول گروه الف مسابقات لیگ دسته دوم ابقا شد همچنین تیم استقلال اهواز نیز با 10 امتیاز در رده یازدهم این گروه باقی ماند.
رقابت‌ های این فصل لیگ دسته دوم با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و در پایان فصل سه تیم جواز صعود به لیگ یک را دریافت می‌ کنند.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.