حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به تازگی پیامی را با عنوان گام دوم مطرح کرده اند که نیاز است تمام صاحب نظران و اندیشمندان به محتوای این پیام پرمعنی مراجعه کنند چرا که بی شک فرمایشات رهبر معظم انقلاب همواره چراغ راهی برای پیشرفت و برون رفت ما از مشکلات است.
وی افزود: باتوجه به گذر از 40 سالگی انقلاب اسلامی و دوران های سخت، اکنون دوران سخت تر و حساس تری را پیش رو داریم که نیاز است به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به صورت دقیق توجه کرده تا از این دوران سخت نیز به سلامت عبور کنیم.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام خود فتح قله های پیشرفت و تعالی جهانی را برای ملت ایران ترسیم کردند که ماموریت اصلی آن را به جوانان داده اند و این نشان دهنده نگاه ویژه ایشان به جوانان و تاثیرگذاری آن ها در کشور است.
وی تصریح کرد: دفاع جوانان این مرز و بوم از حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق خود نشان دهنده نقش برجسته جوانان در جهان اسلام است و دراکنون نیز درعرصه های علمی ، نظامی، فرهنگی و اقتصادی کشور حضور پررنگ جوانان از ضرورت ها است.
حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: جوانان ما در تمامی عرصه ها باید خود را تجهیز کرده و پیشرفت کنند که بی شک با رشد در زمینه های مختلف، دستیابی به افق پیش بینی شده رهبر معظم انقلاب دور از دسترس نیست.
وی گفت: جوانان خوزستانی نیز در این مقطع زمانی و شرایط سخت اقتصادی نقش برجسته ای داشته و مسئولیت های سنگینی را برعهده دارند.
امام جمعه موقت اهواز گفت: خوزستان ظرفیت های بالای اقتصادی داشته و صنایع ملی را تغذیه می کند و مسئولان کشور باید به این استان استراتژیک توجه بیشتری داشته و میدان را برای حضور جوانان فراهم کنند.
وی تصریح کرد: رفع مشکلات مردم نیازمند قدم های بلندتر و موثرتری از سوی مسئولان است چرا که این خواسته رهبر معظم انقلاب در پیام اخیرشان است.
/6002/7152
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.