به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اوقاف و امور خیریه قم اظهار داشت: بر اساس روایتی از پیامبر اسلام (ص) برای هر کس که شرایط مناسب خدمت کردن ایجاد شد، باید از آن حداکثر استفاده را کند.
وی گفت: هنر یک مدیر موفق این است که با احصاء نقاط ضعف و قوت مجموعه زیر نظر خود در جهت رفع و تقویت آنها کوشش نماید.
امام جمعه موقت قم با بیان اینکه مسئولان باید کار و خدمت را نوعی باقیات و صالحات برای خود بدانند، افزود: مدیریت جدید اوقاف قم باید از ظرفیت بقاع متبرک، بودجه های قرآنی و فرصت های طلایی ایجاد شده در دوره مدیریت سابق این نهاد بیشترین استفاده را انجام دهد.

** مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه قم نیز در این آیین، پاسداری از موقوفات را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: اعتماد عمومی جامعه به اوقاف باید حفظ شود.
حجت الاسلام عباس اسکندری اضافه کرد: ترویج دین و آموزه های قرآنی و کمک به مستمندان و نیازمندان بویژه در این شرایط خاص باید مهمترین هدف وقف به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی باشد.
وی همچنین بر اهمیت بقاع متبرک و تبدیل آن به اصلی ترین پایگاه و قطب فرهنگی جامعه طبق منویات و خواسته های رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد.
در این آیین از چهار سال خدمات حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه قم تقدیر و حجت الاسلام عباس اسکندری به عنوان مدیرکل جدید اوقاف قم معارفه شد.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.