رئیس مرکز پژوهشی دین و امنیت در حاشیه آیین افتتاح این مرکز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مرکز پژوهشی دین و امنیت در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد علمی در حوزه های پژوهشی در شهر علم و اجتهاد ایجاد شده است.
سرهنگ مهرداد حاجی زاده گفت: این مرکز با سایر مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط برقرار کرده و از نظر کارشناسان حوزه دین و امنیت برای تدوین راهبردهای مورد نیاز در حوزه های ماموریت نیروی انتظامی استفاده خواهد کرد.
وی ادامه داد: در مرکز پژوهشی دین و امنیت با انجام نیاز سنجی های پژوهشی، تحقیقات گسترده ای در حوزه امنیت پایدار و راهکارهای گسترش آن در سطح جامعه صورت خواهد گرفت.
حاجی زاده گفت: امنیت پایدار و مطلوب زمانی در جامعه محقق می شود که برمبنای مشارکت آحاد مردم و نگاه به ارزش های دینی شکل گرفته باشد.
وی افزود: این مرکز منابع دینی را متناسب با ماموریت های نیروی انتظامی تدوین خواهد کرد و در اختیار واحدهای مختلف ناجا قرار خواهد داد.
وی ادامه داد: نیازهای پژوهشی مورد نیاز نیروی انتظامی با فراخوان عمومی به اطلاع همه صاحب نظران خواهد رسید و انجام پروژه های تحقیقاتی در قالب قردادهای علمی به افراد دارای صلاحیت های لازم واگذار خواهد شد.
این مرکز در خیابان امام خمینی(ره) قم، ساختمان شهید ایمانی واقع شده است.
سردار اشتری فرمانده ناجا امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.