به گزارش ایرنا کریم بوستانی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: همه بازی ‌های لیگ برتر مهم هستند و باید بگویم که دیدار ما با نفت آبادان به نوعی یک دربی خوزستان به حساب می ‌آید که ما در این بازی نیاز به برد داریم.
وی با بیان این که تاکنون بازی‌ های خوبی مقابل پرسپولیس و ماشین ‌سازی انجام دادیم و شایسته باخت در این دیدارها نبودیم گفت: امیدوارم مقابل صنعت نفت با ارائه یک بازی خوب بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. دیدار برابر نفت آبادان می توان برای ما سکوی پرتابی باشد تا در ادامه راه نتای بهتری بگیریم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که در این بازی چند محروم و مصدوم داریم اما سعی می ‌کنیم عملکرد خوب ‌مان را حفظ کنیم و پیروز شویم افزود: با توجه به شرایطی که بر تیم ما حکم فرما است پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم می باشد. ما دستمان به لحاظ بازیکن خالی است اما با این وجود امیدوارم در بازی فردا درخشان ظاهر شویم.
وی در خصوص مشکلات تیم استقلال خوزستان گفت: با توجه به سر کار آمدن هیئت مدیره جدید امیدوارم تغییرات مثبتی در تیم ایجاد شود. در نیم فصل دوم یونس دلفی از تیم جدا شد که اگر پول فروش این بازیکن به باشگاه تزریق شود شرایط تیم بهتر خواهد شد هر چند تاکنون 50 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است. من تمام تلاشم را می‌ کنم که تیم را در لیگ نگه دارم و اگر در بازی فردا شکست خوردیم، باشگاه می تواند یک مربی بهتر را جایگزین من کند.
بوستانی در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شد که تیم استقلال خوزستان اکنون برای سقوط نکردن به لیگ پایین تر بجنگد گفت: استقلال خوزستان امسال با 30 میلیارد ریال بسته شده است در حالی که همین تیم زمانی که قهرمان لیگ شد بودجه بیشتری داشت. در آن زمان فاضل بختیاری مدیریت خوبی در باشگاه داشت و توانست تیم را قهرمان کند اما در طی این سال‌ ها مدیرانی به باشگاه آمدند که باعث شد شرایط استقلال خوزستان به این شکل شود. متاسفانه مدیران قبلی پاسخگو نیستند در حالی که باید بابت این اتفاقات به مردم خوزستان پاسخگو باشند.
گفتنی است که پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان به دلیل تاخیر در زمان حرکت به سمت اهواز، نتوانست در این نشست خبری شرکت کند.
دیدارتیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 15 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.