به گزارش خبرنگار ایرنا، وینفرد شفر عصر جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران در مصاحبه پس از بازی اظهار داشت: نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم؛ گرچه نتیجه راضی کننده است اما رضایت بیشتر من از بابت نحوه گل هایی است که به ثمر رساندیم چون گل ها بسیار زیبا بود و آنگونه که دوست دارم با پاس های یک ضرب و دو ضرب، به گل رسیدیم.
وی ادامه داد: روند بسیار خوبی را طی می کنیم و بازیکنان و تیم استقلال نیز به مرز آمادگی حدود 80 درصدی دست یافته اند و امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه یابد تا بتوانیم به صدر جدول لیگ برتر برسیم.
سرمربی استقلال تهران بیان کرد: از طرف دیگر فرشید باقری که در دیدار برابر سپیدرود 2 گل به ثمر رساند و در بازی گذشته استقلال نیز گلزنی کرده، یکی از دلایل آمادگی این بازیکن، بیژن طاهری مربی استقلال است که جداگانه با این بازیکن تمرین می کند و از این بابت از این مربی زحمتکش تشکر می کنم.
شفر در ادامه به تیم سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود نیز باید تشکر کرد که با تمام مشکلات ، تیم را آماده بازی ها می کند و به طور حتم در نیم فصل دوم این تیم رشد خواهد کرد چون کریمی به خوبی از عهده این کار بر می آید.
وی با اشاره به حضور تماشاگران دو تیم افزود: از طرفداران سپیدرود تشکر می کنم که با ما مهربان بودند و همچنین از طرفداران تیمم قدردانی می کنم که در این شرایط بد جوی و زیر بارش شدید باران همانند همیشه یار و یاور ما بودند و در این بازی نیز سنگ تمام گذاشتند؛ البته ما به حضور پرشور آنان در مسابقات خود نیاز داریم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر جمعه در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال با نتیجه پنج بر صفر میزبانش را شکست داد.
7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.