به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله ویسی عصر جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در مصاحبه پس از بازی اظهار کرد: البته با توجه به شرایط جدول ، کسب نتیجه مساوی به‌ درد ما و سپیدرود نمی‌خورد اما یک امتیاز در خانه حریف هم برای ما خوب است.
وی گفت: هر دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند که این امر باعث شد تا تماشاگران ، بازی جانداری را مشاهده کنند.
ویسی ادامه داد: البته در این بازی و از دقیقه 30 ، تیم سپیدرود 10 نفره شد و اگر این تیم 10 نفره نمی‌شد به نفع ما بود چون این تیم هجومی تر بازی می کرد.
سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: خوشبختانه وحید شیخ‌ویسی دروازبان تیم ما در این بازی نیز خوب ظاهر شد و این دروازبان شایسته، لیاقت حضور در تیم ملی را هم دارد.
عبدالله ویسی بیان کرد: گرچه در این بازی ، پنج بازیکن را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشتیم اما سایر بازیکنان خوب ظاهر شدند و کسب نتیجه مساوی با توجه به این شرایط ، برای ما خوب است.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان عصر جمعه در هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.