به گزارش ایرنا سردار سرتیپ علی فدوی روز پنج شنبه در آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور افزود: درحالی وارد دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی می شویم که نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در اوج اقتدار و آزادی قرار دارد که این از الطاف الهی است.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر مبنای حقیقت بنا شده است خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته حتی لحظه ای دست از ستیز با این انقلاب بر نداشته اند.
سردار فدوی تصریح کرد: به جرات می توان گفت در طول تاریخ پس از دوره پیامبر اکرم (ص)، بیشترین دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی ادامه داد: علاوه بر جنگ تحمیلی و توطئه ها علیه ایران، دشمنان به دنبال شکست جبهه حق در سایر کشورها از جمله عراق، سوریه، لبنان و فلسطین بوده اند اما هیچگاه موفق به پیروزی جبهه باطل نشدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: برخی از این کشورها حتی در تکنولوژی، ثروت و دستیابی به علوم از کشور ایران نیز جلوتر هستند اما دلیل پیروزی نظام جمهوری اسلامی علیه آنها قرار داشتن در مدار حق است.
وی خاطر نشان کرد: هر ملت و امتی که به قدرت بی پایان خداوند متصل شود در برابر تمام دشمنی ها و کینه توزی ها برتر خواهد بود.
سردار فدوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دویست هزار شهید تقدیم کرده است گفت: بیش از چهل هزار نفر آنها در لباس پاسداری به فیض شهادت رسیده اند.
بنابراین گزارش، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور از 55 رده باحضور 2هزار ورزشکار در 6 رشته از تاریخ 18 تا 20بهمن ماه در مجموع ورزشی شهرک نفت اهواز برگزار می شود.
9887/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.