به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی دوشنبه شب در جمع مردم گچساران اظهار داشت: دولت باید زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی به اقتصاد کشور را فراهم کند.
وی تاکید کرد که اقتصاد دولتی موتور محرکه فساد و بیکاری در کشور است.
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه ایران با ظرفیت تولید روزانه پنج میلیون بشکه نفت و پنج میلیون متر مکعب گاز می تواند یکی از کشورهای ثروتمند جهان باشد ،تصریح کرد: تولید این میزان نفت و گاز به معنای درآمد سالیانه 400 میلیارد دلار است.
دقیقی ابراز داشت: خدمات بسیار خوبی در عمر چهل ساله انقلاب در تمام زیرساخت های زندگی و اقتصادی در کشور ایجاد شده است اما در کنار دستاوردها باید تلاش کرد اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود.
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد که امروز چالش های اقتصادی و فرهنگی کشور را تهدید می کند.
دقیقی گفت: 2 هزار و 400 رسانه در خارج از کشور برای ضعیف کردن آرمان های دینی بین نسل جوان فعالیت می کند و قشرهای مختلف مردم باید برای مقابله با این فعالیت ها و نقشه ها هوشیار و آماده باشند.
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری قدرت امنیتی و نظامی ایران افزود: جنگ نظامی ایران را تهدید نمی کند و سیاست ایران در برابر تهدیدها بازدارندگی است.
دقیقی ابراز داشت: در زمان جنگ میانگین حضور رزمندگان در دفاع مقدس 50 هزار نفر بود که نشان دهنده حضور 16 میلیون نفر در جبهه های جنگ است.
وی میزان مشارکت مردم در جبهه ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: همدلی مردم ، تدبیرهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری معظم کشور را از شرایط سخت جنگ و دیگر تهدیدها عبور داد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی ایران قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.