به گزارش خبرنگار ایرنا، حسینعلی امیری همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان، روز دوشنبه در جمع خانواده شهیدان مازنی در بندرگز در غرب گلستان افزود: شهیدان ذخایر اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی تاکید کرد: تعداد شهدای خانواده مازنی بیانگر این است که این خانواده و دیگر خانواده ها فرزندانی صالح و شایسته را تقدیم انقلاب، نظام و ایران کرده اند.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری همچنین گفت: رسیدن به درجه شهادت، افتخار و سعادتی عظیم است که فقط شایسته صالح ترین و خاص ترین فرزندان این مرز و بوم است.
گفتنی است که شهیدان محمد مهدی و علی اکبر مازنی برادران حجت السلام والمسلمین احمد مازنی هستند که به ترتیب که در عملیات های بیت المقدس و بدر در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت رسیدند.
رئیس جمهوری و هیات 17 نفره همراه وی امروز (دوشنبه) وارد استان گلستان شدند و دکتر روحانی پس از سخنرانی در جمع پرشور مردم گنبدکاووس، به صورت ویدئو کنفرانس طرح های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی استان را افتتاح و به بهره برداری رساند و عملیات اجرایی بسیاری از طرح های توسعه ای استان نیز آغاز شد.
در جریان این سفر دو روزه مهمترین برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه استان از جمله در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی پیگیری می شود.
3014/7335/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.