به گزارش ایرنا دیدار تیم‌ های استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز به عنوان افتتاحیه رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر عصر روز دوشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود ماشین سازی به پایان رسید.
2 تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.
** در دقیقه هفت بازی محمد اهل شاخه بازیکن خوزستانی تیم ماشین سازی تبریز دروازه تیم استقلال خوزستان را باز کرد.
** در دقیقه 26 بازی احمد آل نعمه نتوانست از موقعیت به دست آمده به خوبی استفاده کند و ضربه سر این بازیکن به دیرک دروازه ماشین سازی اصابت کرد.
** هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از جایگاه به همراه یعقوب پیری از جایگاه وی آی پی نظاره گر این دیدار بودند.
** در دقیقه 57 بازی بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خوزستان معتقد بودند توپ به دست بازیکن ماشین سازی اصابت کرده و داور باید نقطه پنالتی را نشان دهد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
** تیم استقلال خوزستان بر خلاف نیمه اول بازی توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشت و موقعیت های خوبی بر روی دروازه حریف خلق کرد اما در امر گلزنی موفق نبود.
** محمدرضا مهاجری و کریم بوستانی سرمربیان 2 تیم، ایستاده از کنار زمین تیم های خود را هدایت می کردند.
**درب های بسته ورزشگاه غدیر شهر اهواز با فاصله حدود 45 دقیقه مانده تا شروع دیدار تیم‌ های استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز باز شد.
** صندلی های ورزشگاه غدیر که هنگام بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم مسابقات شکسته شده بودند با همت مسئولان ورزشگاه تعویض شده بود.
** تیم استقلال خوزستان که 6 امتیاز از دست داده است در این بازی با انگیزه بالایی ظاهر شد اما در دقیقه ابتدایی بازی دروازه خود را باز شده دید.
** کریم قنبری و محمد علوی 2 دستیار خوزستانی کریم بوستانی نخستین حضور خود را روی نیمکت آبی های خوزستانی تجربه کردند.
** با وجود صحبت های مدیر ورزشگاه غدیر اهواز در خصوص تعویض کردن نمیکت های ذخیره بازیکنان اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است این در حالی است که خوزستان چهار نماینده در لیگ برتر دارد.
** با وجود اینکه از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود این در حالی است که خبرنگاران استان های دیگر از وجود اینترنت بهره مند هستند.
** وجود گرد و غبار روی شیشه های نصب شده در جایگاه خبرنگاران باعث شد که دید آنها با مشکل روبه رو شود.
** چمن ورزشگاه غدیر اهواز با وجود بارندگی های اخیر بر خلاف نیم فصل اول از وضعیت مطلوبی برخوردار بود که مورد رضایت کادر فنی هر دو تیم قرار گرفت.
** قضاوت این دیدار بر عهده شاهو اصلانی بود که آرمان اسعدی و فرزاد بهرامی او را در امر قضاوت همراهی کردند.
** در این دیدار میثم شاه مکوند و میثم کریمی به دلیل چهار اخطاره بودن از همراهی تیم استقلال خوزستان محروم بودند.
** در این دیدار احمد آل نعمه از تیم استقلال خوزستان و محمد خرم الحسینی بازیکن تیم ماشین سازی از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
** هواداران ناراحت تیم استقلال خوزستان در انتهای بازی به عملکرد تیمشان معترض بوده و علیه مدیران باشگاه شعار سر دادند.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی یک بر صفر به سود تیم ماشین سازی به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.