به گزارش ایرنا دیدار بین 2 تیم فولاد خوزستان و سایپا در حالی با نتیجه 2 بر یک به سود سایپا به پایان رسید که هواداران ناراضی فولاد علیه سرمربی این تیم شعار دادند.
دو تیم فولاد خوزستان و سایپا پنجشنبه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حاشیه هایی همراه بود.
پس از شکسته شدن تعدادی از صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز در بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس مسئولان ورزشگاه همچنان رغبتی به نصب صندلی روی سکوها ندارند که این موضوع چهره ورزشکاه غدیر را زشت کرده است.
حضور امید خالدی و عبداله ناصری 2 بازیکن فصل گذشته فولاد که در این فصل پیراهن سایپا را بر تن داشتند از حواشی این دیدار به شمار می رفت این 2 بازیکن پیش از آغاز بازی به سمت پورموسوی و نیمکت فولادی ها رفتند.
با وجود این که تماشای این دیدار برای تماشاگران خوزستانی رایگان بود اما در این دیدار تنها 450 تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند. عملکرد ضعیف تیم های خوزستانی در چند سال اخیر باعث شده که تماشاگران از طریق تلویزیون نظاره گر بازی باشند.
در دقیقه 10 بازی علی دشتی با یک شوت استثنایی موفق به گشودن دروازه فولاد خوزستان شد که این موضوع اعتراض پورموسوی و هواداران این تیم را به همراه داشت.
در دقیقه 88 بازی لوسیانو پریرا گل تساوی بخش بازی را به سود فولادی ها به ثمر رساند اما طولی نکشید که عبداله ناصری در دقیقه 90 گل دوم و پیروزی بخش بازی را به سود سایپا به ثمر رساند.
در دقایق 30 و 75 بازی داور به دلیل گرمای شدید اهواز بازی را به مدت 2 دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان استراحت کنند.
با وجود صحبت های مدیر ورزشگاه غدیر اهواز در خصوص تعویض نیمکت های ذخیره بازیکنان اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
به هنگام بازی اثرات گرد و غبار روی صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز همچنان مشاهده شد در حالی که مسئول ورزشگاه مدعی است تمامی صندلی ها قبل از هر بازی شست و شو می شوند.
با وجود این که از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود این در حالی است که خبرنگاران استان های دیگر از اینترنت بهره مند هستند.
در بسیاری از دقایق این دیدار، بازیکنان تیم سایپا به ویژه دروازه بان این تیم به دلیل مصدومیت، خود را بر روی زمین می انداختند که این موضوع نارضایتی نیمکت نشینان تیم فولاد خوزستان را به همراه داشت.
نور و چمن ورزشگاه غدیر اهواز بر خلاف بازی های قبل از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و مورد رضایت کادر فنی هر دو تیم قرار گرفت.
فولادی ها در نیمه دوم بازی از همان ابتدا توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتند اما نتوانستند از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کنند و بازی را واگذار کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده سیدمهدی سیدعلی بود که فرهاد مروجی و فرهاد فرهادپور او را در امر قضاوت همراهی کردند.
در اواخر بازی تماشاگران فولادی با سر دادن شعار علیه پورموسوی و نام بردن از حسین فرکی اعتراض خود را به عملکرد این تیم نشان دادند.
در این دیدار امید خالدی، معین عباسیان و ساموئل سارفو بازیکنان تیم سایپا و حسن بیت سعید از تیم فولاد از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
هواداران ناراحت تیم فولاد به هنگام خروج از ورزشگاه قصد ورود به جایگاه خبرنگاران را داشتند و با پرتاب سنگ شیشه ورودی را شکستند اما با دخالت ماموران انتظامی متفرق شدند.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سایپا با نتیجه 2 بر یک به سود سایپا به پایان رسید.
9897/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.