به گزارش ایرنا دیدار دو تیم استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان در حالی با نتیجه 2 بر یک به سود نفتی ها به به پایان رسید که هواداران تیم استقلال خوزستان نسبت به عملکرد تیمشان معترض بودند.
دو تیم استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان روز جمعه در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حاشیه هایی همراه بود.
پس از شکسته شدن صندلی های ورزشگاه غدیر در حین بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر، مسئولان ورزشگاه همچنان رغبتی به نصب صندلی روی سکوها ندارند که این موضوع چهره ورزشگاه غدیر را زشت کرده بود.
با وجود این که تماشای این دیدار برای تماشاگران خوزستانی رایگان بود اما در این دیدار تنها یک هزار و 500 تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند. عملکرد ضعیف تیم های خوزستانی در چند سال اخیر باعث شده که تماشاگران از طریق تلویزیون نظاره گر بازی باشند.
با وجود صحبت های مدیر ورزشگاه غدیر اهواز در خصوص تعویض کردن نیمکت های ذخیره بازیکنان اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است این در حالی است که خوزستان چهار نماینده در لیگ برتر دارد و باید توجه بیشتری به این موضوع داده شود.
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به همراه مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از جایگاه وی آی پی نظاره گر این دیدار بودند.
به هنگام بازی اثرات گرد و غبار روی صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز همچنان مشاهده می شد در حالی که مسئول ورزشگاه مدعی است تمام صندلی ها قبل از هر بازی شستشو می شوند.
داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان در تمام دقایق بازی به صورت ایستاده و پر جنب و جوش از کنار زمین تیم خود را هدایت می کرد در حالی که علیرضا مرزبان بیشتر دقایق بازی را روی نیمکت بود.
با وجود این که از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود این در حالی است که خبرنگاران استان های دیگر از پوشش اینترنت برای مخابره آنلاین اخبار بازی ، بهره مند هستند.
تیم فولاد خوزستان در نیمه اول بازی توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشت و موقعیت های خوبی بر روی دروازه حریف خلق کرد اما در امر گلزنی ناموفق بود. تیم نفت مسجدسلیمان در ابتدای نیمه دوم از اشتباه خط دفاع حریف به خوبی استفاده کرد و توسط حسین دوستدار اولین گل بازی را در دقیقه 47 به ثمر رساند.
در دقیقه 74 بازی وحید خشتان مهاجم چهارگله تیم استقلال خوزستان با یک ضربه استثنایی بازی را به تساوی کشاند اما طولی نکشید که اسماعیل شریفات بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه 77 با یک ضربه استثنایی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.
چمن ورزشگاه غدیر اهواز بر خلاف بازی های قبل از وضعیت مطلوبی برخوردار بود که مورد رضایت کادر فنی هر دو تیم قرار گرفت.
قضاوت این دیدار بر عهده جواد رحیم زاده بود که حمید سبحانی و محمدعلی پورمتقی او را در امر قضاوت همراهی می کردند.
در این دیدار مجتبی بیژن و حسین دوستدار از تیم نفت مسجدسلیمان و مصطفی کیانی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
هواداران ناراحت تیم استقلال خوزستان در انتهای بازی نسبت به عملکرد تیمشان به شدت معترض بوده و علیه مسئولان و کادر فنی باشگاه شعار سر دادند.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک به سود نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.