به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید که فوتبال دوستان اهوازی از حضور در ورزشگاه غدیر اجتناب کردند.
2تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن جمعه شب در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.
حادثه تروریستی امروز اهواز موجب شد که این بازی با حضور پرتعداد ماموران انتظامی و در امنیت کامل برگزار شود.
با وجود این که تماشای این دیدار برای تماشاگران خوزستانی رایگان بود اما در این دیدار تنها یکصد تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند. عملکرد ضعیف تیم های خوزستانی در چند سال اخیر باعث شده که تماشاگران از طریق تلویزیون نظاره گر بازی باشند.
پس از شکسته شدن صندلی های ورزشگاه غدیر در حین بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم، مسئولان ورزشگاه همچنان رغبتی به نصب صندلی روی سکوها نیستند که این موضوع چهره ورزشکاه غدیر را زشت کرده بود.
با وجود صحبت های مدیر ورزشگاه غدیر اهواز در خصوص تعویض کردن نمیکت های ذخیره بازیکنان اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
به هنگام بازی اثرات گرد و غبار روی صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز همچنان مشاهده شد در حالی که مسئول ورزشگاه مدعی است تمامی صندلی ها قبل از هر بازی شستشو می شوند.
با وجود این که از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود این در حالی است که خبرنگاران استان های دیگر از وجود اینترنت بهره مند هستند.
نور و چمن ورزشگاه غدیر اهواز از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و مورد رضایت کادر فنی هر دو تیم قرار گرفت.
تیم استقلال خوزستان در نیمه دوم بازی از همان ابتدا توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشت که از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کرد و نتیجه لازم را گرفت.
حملات بازیکنان تیم استقلال خوزستان ادامه داشت تا این که در دقیقه 76 بازی میثم کریمی از روی نقطه پنالتی دروازه ذوب آهن را باز کرد.
قضاوت این دیدار بر عهده سعید رحیمی مقدم بود که رحیم شاهین و امیر مبشر او را در امر قضاوت همراهی کردند.
در این دیدار ایمان مبعلی و وحید خشتان از تیم استقلال خوزستان و هادی محمدی از تیم ذوب آهن از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
در دقایق پایانی بازی داریوش یزدی با تکان دادن دستانش، تماشاگران را به تشویق کردن وادار کرد.
پس از پایان بازی بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خوزستان به سمت هواداران رفته و از آن ها قدردانی کردند.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.