به گزارش دوشنبه ایرنا غلامرضا شریعتی در همایش گرامیداشت مقام شامخ شهدا در جمع مسئولان و کارکنان مجتمع فولاد خوزستان در این شرکت در اهواز، به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: شهدا باید سرلوحه زندگی ما باشند.
وی با اشاره به اینکه ابرقدرت ها به دنبال برگزار نشدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بودند گفت: انقلاب اسلامی پس از 40 سال سپری شدن از عمر خود همچنان از قدرت های جهان محسوب می شود و ابرقدرتها به نقش کشورمان و اثر گذاری آن در منطقه حساب می کنند.
وی ادامه داد: شاهد هستیم که قدرت های استکباری در عراق ، سوریه و کشورهای مختلف معادلاتشان بهم خورده و به هدف خود نرسیدند.
شریعتی ادامه داد: تلاش ما بر این است که با وجود همه مشکلات بتوانیم درجهت توسعه و آبادانی و پیشرفت کشور گام برداریم و این امر باعث می شود جوانانی که هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرمین را اداره کردند، با نو آوری علمی در مسیر اقتصاد مقاومتی ترقی و پیشرفت کنند.
وی در ادامه با اشاره به تولیدات فولاد خوزستان گفت: در شرکت فولاد خوزستان امروز شاهد تولید بیش از سه میلیون و 270 هزار تن محصول نهایی ، حدود 6 میلیون تن گنداله سازی و حدود سه میلیون و 550 هزار تن آهن اسفنجی ، پروژه های جدید و ... نشان از توقف نشدن و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت است.
شریعتی افزود: صنایع فولاد خوزستان از صنعت های پیشرو در رابطه با صنعت و دانشگاه ها است.
7165/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.