فرماندار اندیمشک و رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام تختی با اعلام این خبر به ایرنا گفت: مرحله مقدماتی این رقابت ها پس از انجام وزن کشی کشتی گیران آغاز شد.
پیمان جهانگیری افزود: امروز طبق برنامه زمان بندی مسابقات، رقابت های مقدماتی و افتتاحیه نیز برگزار خواهند شد.
وی اظهار داشت: آیین افتتاحیه سالن 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی نیز امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود.
رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام تختی با بیان اینکه مرحله قرعه کشی مسابقات دیشب در 10 وزن در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: 25 داور در این دوره از مسابقات حضور دارند ضمن اینکه آقای سرنیک داور درجه یک بین المللی نیز به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در شهرستان حضور دارد و بر وزن کشی کشتی گیران نظارت می کند.
وی گفت: سرپرست فدراسیون کشتی و جمع زیادی از کارشناسان در این مسابقات حضور دارند.
جهانگیری افزود: فردا صبح ساعت 7:30 تا 8 وزن کشی تمامی اوزان (2 کیلوگرم ارفاق وزن)، ساعت 10 مرحله شانس مجدد و ساعت 14 مسابقات رده بندی و فینال برگزار خواهد شد.
وی افزود: 150 کشتی گیر داخلی و خارجی در این دوره از مسابقات شرکت می کنند ضمن اینکه در اندیمشک 18 کمیته تخصصی برای برگزاری مسابقات در حال فعالیت هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا سالن برگزری این دوره از مسابقات مملو از تماشاگران است که از ساعات اولیه صبح امروز در محل حضور پیدا کرده اند.
سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با حضور نفرات مطرح داخلی و کشتی گیرانی از کشورهای صربستان، کرواسی، چین، فلسطین، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، گرجستان و کوبا امروز و فردا در سالن شهید سروندی شهر اندیمشک برگزار می شود.
پارسال این مسابقات به میزبانی ماهشهر برگزار شد که به قهرمانی تیم ایران منجر شد.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.