به گزرش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند سه شنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات جام تختی در فرمانداری اندیمشک افزود: اندیمشک از استعدادهای ورزشی بالایی برخوردار است و در رشته کشتی در سطح دنیا عناوین متعددی دارد.
وی اظهار داشت: به دلیل برخورداری اندیمشک از موقعیت های خوب در رشته کشتی، به زیرساخت های این حوزه اهتمام شده و حدود 10 طرح در این بخش هدفگذاری و برنامه ریزی شده است.
وی با بیان اینکه خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک به منظور حمایت بیشتر از رشته کشتی در دست اجرا است، افزود: با تقویت زیرساخت های این رشته شاهد موفقیت های بیشتری توسط فرزندان این شهرستان کسب خواهد شد.
حسنوند برگزاری هرچه بهتر مسابقات جام تختی را مهم دانست و بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته مسابقات جام تختی در اندیمشک فراهم می شود.
وی افزود: زمینه لازم برای برگزاری و پوشش خبری هرچه بهتر این مسابقات باید فراهم شود ضمن اینکه در سطح استان، استاندار و مسئولان مربوطه برای برگزاری بهتر این مسابقات تلاش می کنند.
فرماندار شهرستان اندیمشک نیز برگزاری این مسابقات را یک فرصت برای معرفی بیشتر ظرفیت ورزش کشتی این شهرستان و کشور عنوان کرد و گفت: تدابیر لازم برای برگزاری مسابقات در اندیمشک در نظر گرفته شده است و برای میزبانی تیم های مختلف خارجی در شهرستان برنامه ریزی می شود.
پیمان جهانگیری افزود: همزمان با آغاز این مسابقات، سالن 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی بهره برداری می شود که این سالن از مکان های ورزشی سطح بالا به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات و میزبانی شایسته، کمیته هایی تشکیل شده و پیگر امور محوله هستند.
شهرستان اندیمشک چهارم و پنجم بهمن ماه سال جاری میزبان سی و نهمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی است.
فرماندار اندیمشک از سوی فدراسیون کشتی به عنوان رئیس ستاد برگزاری این مسابقات منصوب شده است.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.