فرماندار اندیمشک و رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام تختی با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این وزن کشی از یک ساعت قبل در تمام اوزان آغاز شده است.
پیمان جهانگیری افزود: امروز طبق برنامه زمان بندی مسابقات، رقابت های مقدماتی و افتتاحیه نیز برگزار خواهند شد.
وی اظهار داشت: آیین افتتاحیه سالن 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی نیز برای امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان پیش بینی شده است.
رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام تختی گفت: مرحله قرعه کشی مسابقات دیشب در 10 وزن در محل فرمانداری برگزار شد.
وی افزود: 25 داور در این دوره از مسابقات حضور دارند ضمن اینکه آقای سرنیک داور درجه یک بین المللی نیز به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در شهرستان حضور دارد و بر وزن کشی کشتی گیران نظارت می کند.
جهانگیری اظهار داشت: فردا صبح ساعت 7:30 تا 8 وزن کشی تمامی اوزان (2 کیلوگرم ارفاق وزن)، ساعت 10 مرحله شانس مجدد و ساعت 14 مسابقات رده بندی و فینال برگزار خواهد شد.
وی افزود: 150 کشتی گیر داخلی و خارجی در این دوره از مسابقات شرکت می کنند ضمن اینکه در اندیمشک 18 کمیته تخصصی برای برگزاری مسابقات در حال فعالیت هستند.
سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با حضور نفرات مطرح داخلی و کشتی گیرانی از کشورهای صربستان، کرواسی، چین، فلسطین، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، گرجستان و کوبا امروز و فردا در سالن شهید سروندی شهر اندیمشک برگزار می شود.
پارسال این مسابقات به میزبانی ماهشهر برگزار شد که به قهرمانی تیم ایران منجر شد.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.