به گزارش ایرنا، غلامرضا شریعتی یکشنبه در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه های دولت و قرارگاه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، اظهارداشت: سپاه در این حوزه عملکرد خوبی داشته و لازم است در ادامه این روند سایر دستگاه های اجرایی نیز مشارکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی محور همه اقدامات دستگاه های اجرایی در استان باید باشد، افزود: دولت و سپاه در استان خوزستان در این حوزه توافقنامه دارند و بر همین اساس از سال 95 تاکنون اقدامات اساسی در حال انجام است.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان تصریح کرد:بعد از تکمیل پروژه های توافقنامه سال 95 ، برای انجام پروژه های عمرانی دیگر در مناطق روستایی استان با سپاه پاسداران توافقنامه جدید منعقد می شود بنابر این باید نیازسنجی های دقیقی صورت بگیرد.
استاندار خوزستان توانمندسازی صنعت کشاورزی در قالب این توافقنامه را منشاء دستاوردهای رضایت بخش برای استان دانست و ادامه داد: در این راستا احیاء طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شریعتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در روستاهای استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد به این دلیل این رویکرد می تواند بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی کشور را در پی داشته باشد .
رئیس شورای برنامه ریزی استان خوزستان با تاکید بر اینکه سپاه از توانایی و ظرفیت بسیار مناسبی برای حضور در مناطق محروم برخوردار است، گفت: به همین دلیل دولت در استان به حمایت های خود در زمینه محرومیت زدایی از چهره مناطق روستایی ادامه خواهد داد.
نماینده عالی دولت در خوزستان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست در اختصاص اعتبار مورد نیاز پروژه های این توافقنامه تلاش و هماهنگی بیشتری انجام دهد.
بر اساس این گزارش، مجموعه طرح های عمرانی مشترک بین دولت و سپاه در مناطق محروم روستایی و عشایری خوزستان بر اساس توافقنامه سال 95 به 81 پروژه می رسد.
9931/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.